Koh Samui: tokkelen! (dag 12) - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Koh Samui: tokkelen! (dag 12) - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Koh Samui: tokkelen! (dag 12)

Door: Sharon

30 Mei 2016 | Thailand, Ko Samui

Nu een dag met een beetje spanning. Om kwart over negen werden wij opgehaald door een jeep. We zijn vandaag wezen tokkelen. We werden bij het park afgezet om daar van boomtop naar boomtop te gaan tokkelen. Wat was dat leuk. Dat ging ook best snel. Het waren drie kabelbanen. Eenmaal klaar, zijn we gaan lunchen. Dat was uiteraard weer rijst met wat diverse gerechtjes erbij. Na de lunch zijn we van de waterglijbaan gegaan. Dat was een korte hoge glijbaan waarbij aan het uiteindelijk je in het water gelanceerd werd. Ook dat was erg leuk. Na een plons in het water genomen te hebben, konden we de waterval bekijken. Chantal en ik dachten allebei: o jee niet weer een waterval...(daarbij moeten we iedere keer denken aan de trappen die je moet lopen). Dit keer zijn we maar halverwege gegaan. En zagen we de waterval prima! Die overigens redelijk droog stond vanwege de warmte hier de afgelopen tijd. Ma de waterval gezien te hebben, werden we naar een andere waterval gebracht. Deze hadden we gisteren al gezien. Maar hier waren ook leuke winkeltjes :-).
Vervolgens zijn we weer lekker teruggebracht naar het hotel. Ik heb nog even lekker gezwommen en daarna een douche genomen. Wat een heerlijk leven zo!
Morgen gaan we weer verder. Dan gaan we weer met de ferry naar het vaste land. Daar stappen we op de nachttrein naar bangkok. Woensdag schijnen we daar heel vroeg aan te komen en dan hebben we een hele dag in Bangkok. We gaan dan fietsen. In de nacht vliegen we weer terug naar het vertrouwde Nederland. Ik hooo dat het weer een beetje aangenaam is, anders is het weer zo koud :-)

• 30 Mei 2016 - 11:42

Peter En Monique:

Halllo Chantal en Sharon,
    Weer een aparte ervaring .....tokkelen. jullie hebben echt een vakantie met alles erop en eraan. Vandaag nog van de mooie natuur genieten .dan de drukte en stadsleven weer in.
    In ieder geval nog een paar fijne dagen,en voor als we niet meer kunnen appen een goede treinreis, en uiteindelijk een goede vlucht naar huis.groeten Peter en Monique

• 30 Mei 2016 - 12:06

Danielle:

Wat gaaf tokkelen! En erg mooie foto van die waterval.... Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's!!!

• 30 Mei 2016 - 13:42

Raymond:

Hey Sharon

Erg leuk allemaal
    Zou wel een land voor mij wezen idg qua eten
    Spannend ook dat tokkelen
    Nou de laatste dagen gaan in hé
    Veel plezier nog in Bangkok

Gr van ons

• 30 Mei 2016 - 20:20

Ineke En Vince:

Hoi Sharon,

Wat een leuke berichtjes allemaal van je jullie hebben een leuke vakantie maar ook een heel
    drukke dus ik denk dat je het komende weekend nodig hebt om weer helemaal uit te rusten.
    Heel veel plezier nog de laatste dagen en goede reis terug naar Nederland.

Liefs Vince en Ineke