Surattani: de treinreis (dag 13) - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Surattani: de treinreis (dag 13) - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Surattani: de treinreis (dag 13)

Door: Sharon

01 Juni 2016 | Thailand, Surat Thani

Vanmorgen konden we op ons gemak opstaan en lekker ontbijten. Tegen half twaalf werden we opgehaald door de taxi en werden we afgezet bij de pier om per ferry naar het vaste land af te reizen. Ook.dit keer was de zee rustig en was het gelukken goed te doen. Daarna moesten we per bus naar het treinstation. De rit zou een uurtje duren maar dat is volgens thaise begrip. Het was ongeveer een krappe twee uur:-). Daar hebben we nog even gegeten en om zes uur zijn we de trein in gestapt. De reis zou iets van 12 uur duren. Het was wel even wennen hoor zo''n nachttrein. Rond acht uur werden de bedden opgemaakt en konden we gewoon leller Chantal lag boven en die heeft nauwelijks geslapen door de koud. Ik had daar wat minder last van. In de ochtend kwamen we om 6 uur aan en daar stond alweer een taxi klaar. Wat dat betreft is alles goed geregeld.