Koh Tao (dag 8) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Koh Tao (dag 8) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Koh Tao (dag 8)

Door: Sharon

26 Mei 2016 | Thailand, Koh Tao

Ook al hebben we vakantie, de wekker ging om kwart voor vijf. Na ons omgekleed te hebben, zijn we gaan ontbijten en werden we voor de laatste keer met de touringcar weggebracht. We werden afgezet bij de ferry. Deze zou om zeven uur vertrekken. Terwijl we moesten wachten tot we aan boord konden, begon het te regenen. Het regenseizoen is ook echt begonnen. Het weer zou de komende dagen slecht zijn. Op zee was dat goed te merken. Er waren best hoge golven en het deinde enorm. We waren al even onderweg, toen Chantal niet lekker werd. Gelukkig hadden we een plastic zakje. Uiteindelijk was ik ook aan de beurt. Samen ket zo'n beetje de helft van de aanwezigen. Het was een vreselijk gezicht. Achteraf konden we er erg om lachen. Zelfs de bemanning had er last van!
Eindelijk het vaste land bereikt, stonden er pick ups voor ons klaar. Al snel waren we bij het Coral Grand Beach Hotel aangekomen. Wat is het her leuk! We moesten toch nog even bijkomen van de reis, dus hebben we even gauw onze spullen gepakt en zijn we aan het strand gaan liggen. Verder hebben we namelijk vrij. In de middag hebben we met de groep geluncht. Erg gezellig! Nu de zon wel is doorgekomen en er behoorlijke wind staat, is er geen zonnebrand tegen opgewassen. We zijn toch wat verbrand.
Vanavondngaan we weer met de groep uit eten en we gaan de reisleider ook even meevragen. Hij wilde zich niet opdringen.
Als het morgen meevalt met het weer, dan gaan we snorkelen. Spannend! Tot het volgende verslag.
Vanaf het ligbed....:-) liefs Chantal en Sharon

• 26 Mei 2016 - 13:32

Jeffrey Timp:

Hoi lieverd, leuke verslagen! Ik zie de boottocht al helemaal voor me met de conference van Ronald Goedemondt over Thailand in het achterhoofd... Hebben jullie ook al vastgesteld dat ze "een beetje pittig" niet kennen in Thailand? :).

Kijk maar uit met die zin. Weet je wat, sturen jullie maar een beetje zon deze kant op, dan verbranden jullie niet zo snel en hebben wij ook nog een wat vrolijker gezicht dan alleen maar die bewolking hier... Al was het vanmiddag even zonnig.

Geniet de komende dagen maar lekker van het "eilandhoppen"!