Cha-am (dag 5) - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Cha-am (dag 5) - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Cha-am (dag 5)

Door: Sharon

25 Mei 2016 | Thailand, Cha-am

Vandaag ging de wekker om 6 uur. Ook vandaag zouden we gewekt worden en wel om zes uur. Zoals jullie zien, slapn we echt niet in een hangmat uit :-). Eerst maar even ontbeten (brood met gebakken ei en wat kleine bolletjes). Vervolgens per longtailboat terug naar onze touringcar. We waren 2,5 uur onderweg om naar de floating markt te gaan (markt op het water). Wat leuk is dat. Je wordt wel constant aangesproken om wat te kopen en als je dat doet is het gebruikelijk om flink te onderhandelen. We zijn daarna lekker gaan lunchen. Yanyong, de reisleider, wist een goed restaurant. Om half drie zijn we weer op de bus gestapt richting hotel. Yanyong vroeg of het een probleem was om heel even langs een vriend te rijden die hij jaren niet had gezien. Dat vonden we wel even leuk. Uiteindelijk was het een grapje. Het leek hem leuk om even wat om te rijden om een tempel te zien met apen. Wat gaaf was dat. Na 1,5 uur zijn we weer terug gegaan naar de bus op naar het volgende hotel: methavalai hotel in cha am. Je steekt hier alleen een weg over en dan ben je al bij het strand. Nou ja strand? Het is maar iets van 20 meter strand en dan is de zee al. En wat is het water warm! Na er even erin gelegen te hebben, zijn we daarna maar even in het zwembad gedoken. We zagen dat je er ook een massage kon laten doen, tja en die verleiding konden we ook niet weerstaan. Ik heb zo'n beetje alles horen kraken en je zou bijna denken de spagaat te kunnen doen, maar dat was dan helaas niet het geval. En chantal maar lachen, die wist wel wat zo'n massage inhield. Mijn hoofdpijn van vandaag is hierdoor wel weg. Na de massage zijn we op zoek gegaan naar een leuk eettentie. Even iets anders dan de stickey rice. Dat is gelukt: club sandwich, tosti, franse friet en als toe een chocolade soufflé:-). Nu is het inmiddels over elven en morgen gaat weer de wekker. Tot het volgende verslag!