Bijna zover! - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Sharon84 - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2016 | Nederland, Montfoort

Hoi allemaal,

Het is bijna zover. De voorbereidingen zijn getroffen, de laatste dingen zijn aangeschaft en mijn koffer is zelfs al gepakt. Donderdag vertrek ik samen met Chantal voor 15 dagen naar Thailand. Spannend zo'n eerste verre reis! We vliegen om 14:15 uur vanaf Schiphol. De reis zou 12 uur moeten duren. We komen daar ongeveer om 7 uur de volgende ochtend aan. Een lange reis, maar dan heb je hopelijk ook wat :-)

Bij de foto's treffen jullie o.a. het reisschema aan.

Voor degene die ik niet meer zie, tot gauw!

Liefs Sharon

  • 17 Mei 2016 - 16:06

    Monique En Peter Van Luijn:

    Nou Sharon, wij reageren maar vast. Je hebt er lang naar uitgekeken,naar deze grote reis.
    Veel plezier,genieten maar,doe voorzichtig(ik kan het niet laten

  • 17 Mei 2016 - 16:17

    Peter En Monique Vanluijn:

    Had nog meer tekst,maar deze is niet terug te vinden.Lijkt erop dat er maar 3 zinnen op kunnen. We gaan je nog zien ,in ieder geval een goede reis,en tot over 15 dgn.

  • 17 Mei 2016 - 16:21

    :

    Wat lastig dat de site niet alle tekst pakt. dank jullie wel, dat gaat vast lukken. Ik zal uiteraard voorzichtig doen. Dat weten jullie. Maar zoals je al zei ik zie jullie nog. Ik vertrek natuurlijk pas donderdag. Liefs Sharon

  • 17 Mei 2016 - 18:57

    Peter:

    Hoi Sharon, ik ben erg benieuwd naar jouw reis ervaring. Ik hoop dat je er erg van gaat genieten! Nu nog even vlug wat Thais leren dan kom je beslagen ten ijs , en dat heb je nodig in die warmte??
    Dit schrijf ik nu vanaf mijn laptop en nu maar kijken hoeveel tekst ik kwijt kan. ik zie je in ieder geval nog voordat je vertrekt.
    liefs papa

  • 18 Mei 2016 - 23:54

    Jeffrey Timp:

    Nog niet eens vertrokken en nu al 83x bekeken deze pagina... Sommige mensen zijn meer gespannen dan anderen... ;)

    Lieve schat, heel veel plezier in Thailand samen met Chantal! Sterkte met de lange vliegreis, de turbulentie, schreeuwerige Chinezen in het toestel, 12 uur lang stil zitten, slechte films in het vliegtuig, temperaturen van 43 graden, aangename nachten van slechts 32 graden, ongedierte zoals spinnen, muggen, kakkerlakken, slangen, krokodillen, bloedzuigers, piranha's, ander gespuis als zakkenrollers, bolletjesslikkers, pittig eten (niet een beetje pittig, maar van het soort "fuck alle blanken") and... beware of coconut drop! :P

    Zonder gekheid, want eigenlijk ben ik best een beetje jaloers: geniet ervan, en denk ook even aan ons hardwerkende mensen terwijl je in je hangmat van een cocktail aan het genieten bent! Ik ga je missen de komende 15 dagen. Ik hou van je, liefs Jeffrey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Montfoort

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 6865

Voorgaande reizen:

29 Juni 2017 - 19 Juli 2017

Vietnam

19 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Rondreis Thailand

Landen bezocht: