Bangkok (dag 14) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Bangkok (dag 14) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Bangkok (dag 14)

Door: Sharon

01 Juni 2016 | Thailand, Bangkok

Vanochtend waren we al vroeg in Bangkok gearriveerd. Er stond gelijk weer een touringcar klaar om ons naar het hotel te brengen. Daar hebben een dag kamer. Wel erg fijn. Zo konden we ons na de treinreis ons opfrissen en omkleden. Chantal heeft nog even wat kunnen slapen. Ik ben nog heel even de drukke straat in gelopen. Buiten wordt je als toerist constant aangesproken door taxichauffeurs. Vanmiddag om half twee gaan we verzamelen om 3 uurtje door Bangkok te fietsen. Ik ben benieuwd. Rond zes uur gaan we richting een Skytower om daar op de 78ste verdieping te eten. We zijn heel benieuwd! Rond half elf /elf uur gaan we naar het vliegveld. Dan zit de vakantie er echt op en gaan we lekker naar huis. Het was een leuke, gezellige vakantie in een prachtig land! In de nacht vertrekt ons vliegtuig richting Amsterdam. Tot gauw allemaal! Chantal en Sharon

• 01 Juni 2016 - 08:50

Danielle:

Hi Shar, fietstochtjes in het buitenland vind ik altijd erg leuk! Zie je de dagelijkse dingen die daar "normaal" zijn en kom je op plekjes die je anders niet zou zien! Have fun... Khoop dat het zonnetje niet te hard schijnt ;).
    Wauw en aten op de 78e verdieping... Durf je wel in die lift te stappen??? Hahahaha als je de trap pakt wel gelijk goeie work out! :)
    Geniet nog even en hoop dat je een goede terugreis hebt! Tot snel! XDaan

• 01 Juni 2016 - 10:52

Peter En Monique:

Hallo Sharon,Chantal
    Snel omgegaan deze mooie vakantie.Vonden het erg leuk jullie foto's en verslagen te lezen/zien.
    Nu de laatste uurtjes nog volop genieten!!
    Eet smakelijk straks en een goede vlucht terug naar Nederland
    Peter en Monique