Koh Samui (dag 10) - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Koh Samui (dag 10) - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Koh Samui (dag 10)

Door: Sharon

28 Mei 2016 | Thailand, Ko Samui

Vandaag zijn we om half negen vertrokken om met de ferry naar Koh Samui te gaan. Het duurde een krappe twee uur om er te komen. We hebben allebei een reispil ingenomen, voor de zekerheid. Dat is gelukkig ook goed gegaan. We zijn ook op het dek gaan zitten. Eenmaal op Koh Samui aangekomen, werden we weer door een taxi opgehaald en naar het hotek gebracht. Ook dit is weer een net hotel. We hebben alleen nietzo'n goed strandje voor ons hitel als de afgelooen dagen, maar we zouden alleen maar even het hoekje om te hoeven lopen. Dat gaan we waarschijnlijk vanavond doen om daar wat te eten. De groep is nu wat opgesplitst. De mensen die een hotel hebben geupgrade, slapen dus anders. Maar het grootste gedeelte slaapt in het voorgestelde hotel. Morgen doen we de eiland tour.

• 28 Mei 2016 - 11:50

Peter En Monique:

Hoi sharon ,chantal,
    het is zo leuk jullie verslagen te lezen. Dan dat snorkelen, wat apart.zullen vast geen goudvissen,steuren zijn.Het verbranden jammer....
    Die massages heerlijk... geniet maar lekker,en sla alles goed op
    Groetjes
    Peter en monique

• 28 Mei 2016 - 21:16

Marieke:

Hoi Sharon,

Ik heb net even al je verslagen gelezen, schaam, schaam.
    Maar wat klinkt het allemaal goed en leuk!!
    De dagen zullen wel voorbij vliegen, zoveel dat jullie doen. Maar zo
    geniet je wel optimaal van Thailand. En zie en doe je wel de mooiste dingen.

Geniet er nog enorm van, want het is zo weer donderdag....

Maud en Demi, vinden de foto van de olifant toch het leukst. En noemen de olifant Dombo!!