Koh tao: snorkelen (dag 9) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Koh tao: snorkelen (dag 9) - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Koh tao: snorkelen (dag 9)

Door: Sharon

28 Mei 2016 | Thailand, Koh Tao

Vandaag zijn we met een vissersboot op pad gegaan om te gaan snorkelen. De eerste stop was shark bay. Sommige hebben ook een haai gezien, maar die schoot dan snel weg. We zijn een aantal keren gestopt en dan kun je een half uur naar het koraal en de vissen kijken. Voor Chantal en voor mij was het de eerste keer dat we gingen snorkelen. We wisten zelf niet of we het nu wel zo leuk zouden vinden, maar dat was het zeker. We hebben veel verschillende vissen gezien. Zoals een papegaai vis. Uiteraard veel meer, maar we weten de namen er niet van haha. De laatste stop was bij een prachtig eilandje. Daar konden we even rondkijken en Chantal en ik zijn naar een viewpoint gelopen. Wat een prachtig uitzicht had je daar. Weer terug gekomen op het eiland zijn we weer met de pick up terug gebracht naar het resort. Daar hebben we nog even een duik genomen in het zwembad. Even lekker verkoeling zoeken. Daarna hebben we een massage genomen. Dat hadden we wel verdiend, vonden we. Morgen gaan we naar het volgende eiland: koh samui. Als de boottocht maar goed gaat...
In de avond zijn we nog even met de groep uit eten geweest. Dat was erg gezellig!

• 28 Mei 2016 - 12:28

Danielle:

Hi Shar!!! Heerlijk wezen snorkelen! Super leuk jo! Je moet eens weten wat je onder water allemaal kan tegen komen! Zo gaaf! Ga je dat nog meer doen?