Jungle hotel (dag 3) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu Jungle hotel (dag 3) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Sharon84 - WaarBenJij.nu

Jungle hotel (dag 3)

Door: Sharon

25 Mei 2016 | Thailand, Kanchanaburi

Vandaag zouden we om half zeven gewekt worden. En helaas...geen minuut later en de telefoon ging. De wekservice! Na met een klein beetje tegenzin uit bed te zijn gekomen, zijn we gaan ontbijten. Genoeg keuze, maar uiteraard ook stickey rice. Wij zijn maar voor gewoon brood gegaan met wat yoghurt. Heerlijk!
Daarna zijn we per bus naar het oorlogsmuseum gegaan. Een museum dat gaat over de bouw van de bridge van river kwai en hoeveel slachtoffers dat geëist heeft.
Vervolgens ging de rit verder naar een restaurant waar we geluncht hebben en hier waren heerlijke bakbananaen. Na ons buik vol te hebben gegeten, zijn we de bridge over de river kwai over gelopen. Een mooie plek, maar met een verleden. Daarna zijn we weer 1,5 uur per bus gaan reizen naar kannuchaburi. We verblijven namelijk de komende twee nachten op een drijvend jungle hotel op de river kwai. We vervolgen onze reis per longtail boat. Dat was prachtig!! Ook al duurde dat maar even, we hebben 15 minuten onze ogen uit gekeken en...nog aangenamer...door de snelheid was er wind. Jippie! De temperatuur is hier behoorlijk hoog. Waar wij eerder gezworen hadden niet in de rivier te zwemmen, hebben we het toch los gelaten en zijn we erin gegaan en dat was wel prettig. En nee...we hebben geen vis gevoeld. In de avond hebben we met de groep gegeten en wat gedronken.als verassing aten we...stickey rice met vlees ;-)
Hoe warm het ook is, het is toch handig om wat te slapen. Maar dat valt niet mee. Er zijn wel wat insecten, maar gelukkig is er weinig licht, dus valt er niet veel te zien hihi. Misschien maar beter ook.

• 25 Mei 2016 - 10:46

Melissa:

He Sharon!!

Ohhh wat leuk om je verslagen te lezen zeg, en veel herkenbare dingen van die wij gaan doen! Ik zie het al, dat wordt veel rijst op je vakantie denk ik.

Hoe was het slapen in het Jungle Hotel! Ben heel erg benieuwd ;D Gelukkig is er weinig licht dat je de insecten niet goed kan zien hahah dat scheelt weer, denk ik.. totdat je wat voelt waarschijnlijk haha.

Is het weer een beetje goed? Of is het regenseizoen echt al aangebroken?

Heel veel plezier nog met je reis! Geniet ervan want volgens mij vliegen de dagen voorbij.
    Kijk uit naar je volgende reisverslag! En ik heb ook al veel leuke foto's voorbij zien komen!

Groetjes Melissa

• 25 Mei 2016 - 11:41

Jeannet:

Hallo Sharon .

Dat is genieten jullie hebben al veel mooie dingen gezien.
    De foto's zijn prachtig, zo beleef je het ook een beetje mee.
    Geniet nog maar lekker het is zo voorbij.

Lieve groet Evert Jeannet